תודה שבחרתם באתר ארבעה קצבים, אתר מכירות של מגוון מוצרי בקר, עוף וכבש. אנו מאפשרים לכם להזמין משלוחי בשר עד הבית.

שעות פעילות האתר הן 24/7 בכל ימות השבוע.

הזמנות מתקבלות תוך 24-48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ומלבד שמדובר בימי עסקים. אלא אם הלקוח ביקש אחרת וקיבל אישור על כך.

השימוש באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, לכן קראו אותו בתשומת לב. אם אתם עוד לא בני 18 – קראו את התנאים עם הורה או אפוטרופוס. ככל שאינכם מסכימים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות – עליכם להימנע משימוש באתר.

תנאי השימוש משתנה מעת לעת ללא הודעה מראש, על כן עליך להתעדכן בכל כניסה לאתר ושימוש בו בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות.

בשל “מגבלות” השפה העברית, תנאי השימוש ומדיניות פרטיות נוסחו בלשון זכר אבל הם מיועדים באופן שווה וזהה גם אליכן משתמשות יקרות L

רישום לאתר

1.על מנת להשתמש באתר ולקבל את השירותים שלנו, עליכם להיכנס לדף ‘הרשמה’, שם  תידרשו למסור מידע אישי בין היתר; שם פרטי, שם משפחה, כתובת, מספר טלפון, כתובת דוא”ל וכתובת מגורים. מסירת הנתונים המתבקשים בשדות חובה הכרחית לצורך הרשמה לאתר (“המידע האישי”) אולם מסירת המידע תלויה ברצונכם ובהסכמתכם (ואינה מחויבת על פי חוק).

בעצם הזנת הפרטים האישיים לאתר, אתם מצהירים שהמידע האישי ניתן מרצונכם החופשי על מנת לקבל את שירותי ארבעה קצבים ואתם מעניקים למנהלי האתר ומי מטעמם רשות לאסוף את המידע האישי ולעשות בו שימוש – בכפוף למדיניות הפרטיות של החברה שלהלן

הקפידו למסור פרטים מדויקים ולא בדויים ועדכנו אותנו ככל שיחולו שינויים במידע האישי שמסרתם.

2.ארבע  קצבים שומרת לעצמה את הזכות לסרב לספק שירות למשתמש, להשעות משתמש או לבטל רישום ללא הודעה מוקדמת,  במקרה של חשד להקלדת מידע בדוי, מידע שגוי ומידע שלא עודכן.

3.על מנת לבצע הזמנה, עליך להיכנס למשלוחים עד הבית, לבחור את ה’פריטים’ הנדרשים לך , להוסיף לסל המוצרים, למלא פרטים אישיים ולמלא פרטי משלוח.

4.ברגע שביצעתם את ההזמנה, היא תועבר למפעל העסק והוא יבצע את המשלוח לכתובת שהזנתם

יום למחרת אלא אם ביקשתם אחרת ואושר לכם ע”י הנהלת העסק.

לארבעה קצבים אין כל אחריות לגבי זמינות הפריטים שהוזמנו.

מחירי המוצרים שפורסמו,עודכנו לפני מועד כניסת הלקוח.ארבעה קצבים רשאים לעדכן את מחירי המוצרים באתר מפעם לפעם ללא קשר למועד הביקור או ביצוע ההזמנה ע”י הלקוח.

ארבעה קצבים רשאים על פי שיקול דעתם לקבוע מחירים שונים עבור מוצרים זהים בערוצי המכירה השונים (חנות,מפעל,אתר) וזאת על מנת לעודד קנייה באמצעות אחד הערוצים.

7.תמונות המנות צולמו על ידי ארבעה קצבים. יחד עם זאת יתכנו שינויים בין התמונה לבין המנה.

8.זיכוי או פיצוי עבור הזמנה ייעשה על פי מדיניות בית העסק ובאישור הנהלת בית העסק לפי שיקול דעתם.

התשלום

9.התשלום יכול שיעשה באמצעות כרטיס אשראי או במזומן בעת הגעת המשלוח אליך.

10.לתשלום באמצעות כרטיס אשראי, עליך להזין פרטי כרטיס אשראי נכונים מלאים ומדויקים בטופס מקוון ומאובטח.

11.נא הקפידו למלא פרטים מלאים, מדויקים ונכונים.

שימו לב,המחירים בזמן הרכישה הם מחירים משוערים לתשלום בשל הצורך לשקול את המוצר ולתמחר אותו בצורה מדויקת,חשבונית מפורטת תצא לאחר שקילת ההזמנה ורק לאחר מכן הלקוח יחויב סופית.

12.ארבעה קצבים לא תהיה אחראית לכל טענה בדבר נתונים שגויים שנמסרו על ידי משתמש בזמן ביצוע הזמנה או שלא נקלטו במערכת ולכל נזק שנגרם כתוצאה מכך, וכן לכל נזק שנגרם או עלול להיגרם מתקלה בעת ההזמנה, בסליקה או בתשלום.

13.אתר ארבעה קצבים מחובר לקופה, פירוט המנה המוזמנת יגיע ישירות לקופה וקופת בית העסק תחייב את כרטיס האשראי שהוזן לאחר שקילת המוצרים  באופן מוצפן.

כללי

14.ארבעה קצבים עושה מאמצים רבים לאפשר שירות איכותי מעודכן, ברמת גלישה גבוהה מאובטח וללא הפרעות. יחד עם זאת, יתכנו תקלות בגלישה ובשירות בשל נסיבות שונות לרבות, בעיות אינטרנט בצד השרת, עדכונים, טיפול בתקלות, תחזוקה, שדרוג ורול לא תהיה אחראית לאי יכולת להשתמש באתר.

15.ארבעה קצבים אינה אחראית לכל נזק שעלול לנבוע משימוש באתר, מצפיה בו, מתכני האתר, כתוצאה משימוש לא מורשה באתר,  כתוצאה משינוי מידע המופיע באתר וכיוצ”ב.

בכל מקרה של חשד להפרת האבטחה של מערכות האתר ארבעה קצבים רשאית לפנות לטיפול משפטי או עם רשויות המדינה בין אם אזרחי ובין פלילי על פי נסיבות העניין.

16.ככל שייגרמו לארבעה קצבים בעקבות הפרת תנאי שימוש אלו, נזקים, הפסדים, אובדן רווח תשלום או הוצאות לרבות שכר טרחת עו”ד הרי שאתה המשתמש המפר מתחייב לפצות  את בעלי האתר.

17.ארבעה קצבים רשאית לשנות את תנאי שימוש אלו מעת לעת ללא מסירת הודעה מראש. משתמש חייב לבחון בכל כניסה את תנאי השימוש וככל שאינו מסכים להם – לא לעשות כל שימוש באתר.

18.על תנאי שימוש אלו יחולו חוקי מדינת ישראל בלבד

הודעות push

החברה משתמשת באתר בשירות הודעות ב’דחיפה’ אשר תשלח התראות וצלילים למשתמשים. הודעות ה push יישלחו למשתמשים להתריע על פעולות שבוצעו.

אבטחת מידע

החברה נוקטת אמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, על המידע. המידע המתקבל באתר מוצפן לפי תקן מקובל, אולם החברה לא תהא אחראית במקרה של התרחשות כל נזק מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף, שייגרם למשתמשים או מי מטעמם אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה בדרך שאינה בשליטתנו.

המשתמשים מודעים לכך שחרף אמצעי הזהירות שהחברה נוקטת בהם לשמירת סודיות המידע, כאמור, החברה אינה מתחייבת כי יש בידה למנוע לחלוטין חדירה למאגר המידע ע”י גורמים לא מורשים והמשתמש מצהיר ומוותר מראש על כל נזק והוצאה שתיגרם לך מחדירה בלתי מורשית זו.

זכות עיון במידע

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע (ארבעה קצבים)בבקשה לתקן את המידע או למוחקו.

פנייה כזאת יש להפנות אל kazavim4@gmail.com

נוסף, אם המידע שבמאגרי החברה משמש לצורך פניה אישית אליך,  אתה זכאי על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א- 1981 לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע

פרטי החברה

אתר ארבעה קצבים  שייך לחברת  ארבעה קצבים שיווק וייצור בע”מ ח.פ 515307312

ניתן ליצור קשר במייל ל : kazavim4@gmail.com